خوش آمدید
(090)-52288453
کتابخانه
تا ساعت 19:00 باز است
خدمات کتابخانه
اعضای کتابخانه میتوانند در صورت تمایل کتاب های درخواستی خود را از طریق تلفن یا پرتال کتابخانه به کتابدار اطلاع داده و منابع درخواستی خود را از طریق پیک در محل دریافت کنند.
دراین خدمت تعداد 5نسخه منبع اطلاعاتی برای مدت 14 روزبه اعضای کتابخانه امانت داده می شود، امانت یابه صورت داخلی وبرای مطالعه درسالن مطالعه است یامطابق ضوابط برای امانت خارج ازکتابخانه انجام می شود. مخزن کتاب به صورت قفسه باز اداره می شود واعضا می توانندبه صورت مستقیم به انتخاب کتاب موردنظر خود بپردازند، همچنین اعضا می توانند باعضویت دریک کتابخانه از امکان امانت بین کتابخانه ای استفاده نمایند.
امکان تمدید دوره امانت کتاب ازطریق اینترنت ومراجعه به سایت www.samanpl.irیابه صورت تلفنی ویاحضوری ارائه می شود. تمدید کتاب جزفعالیت های بخش امانت می باشد تمدید کتاب های امانتی یک فرد، برای یک مرتبه وبه مدت14روز امکان پذیراست.
دراین بخش امکان رزرو دوره امانت کتاب ازطریق اینترنت ومراجعه به سایتwww.samanpl.irیابه صورت تلفنی ویاحضوری ارائه می شود، اعضا می توانند بامراجعه به حساب کاربری خود ازطریق سایت سامان منابع موردنظرخود را رزرو نمایند، هم چنین امکان رزرو به صورت تلفنی وحضوری نیزمهیا می باشد.
کتابخانه دارای دوسالن مطالعه مجزا مخصوص خواهران وبرادران می باشد که باگنجایش 24نفردرمحیطی امن همه روزه به جز ایام تعطیل پذیرای اعضای کتابخانه می باشد.
این بخش در فضایی مستقل بازیربنای تقریبا20مترمربع است، منابع بااستفاده ازرنگ هابه سه گروه تقسیم شده، منابع صورتی گروه سنی الف(پیش دبستان واول دبستان)، منابع آبی گروه سنی ب(دوم تاچهارم دبستان)، ومنابع سبزرنگ گروه سنی ج(دانش آموزان سال های پایانی ابتدایی) می باشد.
خدمات مرجع
سامانه ارتباط با کتابدار
اعضاء محترم کتابخانه های عمومی می توانند پرسش ها و درخواست های خود را برای کتابداران کتابخانه ارسال کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.
۱-با مراجعه به صفحه www.samanpl.ir وارد نشانی پرتال کتابخانه خود بشوید.
۲- نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
۳- بر روی آیکون آبی رنگ در گوشه پایین سمت چپ سامان کلیک نمایید، با توجه به سوالی که دارید موضوع گفتگوی خود با کتابدار را انتخاب کنید.
بخش نشریات
دربخش نشریات تعداد عنوان نشریه بروز و مفید از جمله هفته نامه،ماهنامه،سالنامه وغیره... با موضوعات متنوع فرهنگی ،هنری،سیاسی ،اجتماعی و ... جهت مطالعه در اختیار اعضا و مراجعان محترم در محل کتابخانه قرار دارد.
دراین بخش دو نوع مجلات جاری وگذشته نگهداری می شوند. اعضا ومراجعان محترم می توانند شخصا نشریات جاری را در محل کتابخانه مطالعه نمایند و دست رسی به نشریات گذشته یا آرشیوی با هماهنگی مسئول کتابخانه امکان پذیر است
بخش نوجوان
بخش نوجوان ویژه ارائه خدمت به گروه سنی13_17ساله می باشد،
این بخش دارای کتاب های مختلف است که باپیش رده(ج)مشخص شده است وآماده ارائه خدمت به نوجوانان عزیزاست.
درکنارارائه خدمت امانت کتاب،فعالیت های ترویجی وفرهنگی ازجمله نشست کتابخوان،جمع خوانی و.......دراین بخش باحضوراعضای نوجوان اجرا می شود.
ویدیو کتابخانه
اعضاء
255
اعضاء جدید در ماه گذشته
0
اعضاء کودک
82
مجموع کتب
2,380
کتب جدید در ماه گذشته
0
کتب کودک
1,080
امانت سال گذشته
3,641
امانت ماه گذشته
144
امانت ماه گذشته اعضاء کودک
33
رویدادهای کتابخانه
در حال بارگیری . . .
تازه های کتاب
تازه های نشریه
سلامت [پیایند: هفته نامه]
- سردبیر: کیاسالار، محمد؛
- ناشر: تهران: [مؤسسه فرهنگی ابن سینای بزرگ]، ۱۳۸۲ -
- موضوع: ; پزشکی- نشریان ادواری فارسی
رایحه زندگی
- ناشر: تهران
- موضوع: ; اطلاعات عمومی
رشد کودک
- ناشر: تهران
- موضوع: ; کودکان -- آموزش
اخبار و اطلاعیه
سامانه «ارتباط با کتابدار»
با هدف توسعه خدمات غیرحضوری در کتابخانه های عمومی و بهبود و ارتقاء روند ارائه خدمات مرجع مجازی، سامانه ارتباط با کتابدار در تمامی پرتال کتابخانه های عمومی متصل به سامانه مدیریت فعال شده است. ایجاد و ... اطلاعات بیشتر
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی
پاسخ به سوالات متداول در خصوص دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی سوال: آیا دسترسی به متن کامل مقالات جستجو شده وجود دارد؟ پاسخ: بلی سوال: آیا برای جستجو و دریافت مقاله و منابع نیازمند به ثبت ... اطلاعات بیشتر
راهنمای دسترسی به خدمات «طاقچه بی نهایت»
برای دسترسی به کتابخانه طاقچه بی نهایت لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدای امر، از طریق این لینک (کلیک کنید) در شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان بله ، عضو شوید. از طریق این شبکه اجتماعی ... اطلاعات بیشتر
سامانه نظرسنجی اعضا کتابخانه های عمومی
همکاران گرامی و ارجمند اعضاء و مراجعان کتابخانه عمومی، یکی از ارکان اساسی کتابخانه و محور همه خدمات، فعالیت ها، برنامه ها و منابع کتابخانه های عمومی هستند. بهره گیری از دیدگاه و نظرات مراجعان و اعضاء ... اطلاعات بیشتر